Stress

Ja, alla har väl någon gång känt sig stressad någon gång och just nu är det min tur att vara det. Jag vill inte att den här bloggen ska vara en nedra klagoblogg men måste bara skriva av mig lite. Nu är det så att det börjar närma sig projektarbetesredovisning av Tjejen i aspen och det är mycket som ska göras. Sen så ska jag filma nu också samma vecka som vi har som mest och det går inte att skjuta upp. Grejen är det att jag tycker att båda sakerna är jättekul men just nu känns det inte så. Men jag tror nog att det ordnar sig med allt! Och sorry till alla i projektarbetesgruppen för att jag kanske kommer vara lite borta någon dag! Och sorry alla som får sitta och läsa det här tråkiga klagoinlägget! haha


Idag har det i alla fall varit öppet hus på Karro. Det va faktist lite mysigt, vi hade en teaterlektion och sen så spelade vi in två jullåtar hos musikarna! Riktigt kul, men jag lyssnade på skivan nu och fy fan va tondöva vi är eller så var det något fel på mikrofonen eller något! Jag tror på det sissta. Vi kanske ska hålla oss till teater!?


xoxo Topnotchy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0