Workout

Nu har jag målat klart mitt rum, förhopningsvis. Får se om det behövs mer färg när det har torkat och så. Blir snyggt måste jag säga. Sen har jag tränat idag. Blev combat! Lycklig! Nej men det har ju varit fullt på combatpassen de senaste gångerna jag varit där men idag fick jag en plats. Det var riktigt tufft men kul. Benlåten är rena mördarlåten fast jag klarade den ganska bra ändå tack vare benträningen på bodypumpen, haha. Blev helt slut efter passet så tog ett långt bad, jätteskönt. Ikväll ska jag försöka lägga mig 12 eller innan för imorn blir det jobb jobb. Får se hur det går med den planen, men man kan ju försöka i alla fall.








Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0