Helgen

I helgen blev det utgång. Frimis var det tänkt för att checka läget efter ombyggnaden men så blev det inte. Hamnade istället på lite alla möjliga ställen men det var kul! Hade på mig ett nytt plagg som jag inte riktigt vet vad jag ska kalla. Det är väl en klänning men jag hade den uppknäppt så det var som en väldigt lång väst. Ja, ni ser ju på bilden. Var lite osäker på om min vision som jag hade i huvet skulle funka när jag köpte den men det blev ganska bra va?


Den vita klännigen/västen är från Bikbok.


Vi fick komma till Hanna på förfest. Mycket trevligt!


Lite skrattanfall!


Brudar, brudar, brudar!


Emma fick en snödroppe av en man som gick och plockade burkar i soptunnor. Det var ju snällt av honom!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0